Sun is coming down over me

Eftersom jag vaknade upp vid kl 2 imorse, och smärtorna var mindre så kunde jag faktiskt ta vara på den här soliga fina dagen.. Victoria kom förbi och vi pratade ikapp i solen liggandes i hammocken.

Sen tog vi cykeln till Ica och köpte både kakor,festis och jordgubbar...
Jag har haft "tyckt synd om mig själv dagen idag" och klev utanför GI. 

Frukost: 2ägg & smoothie (Y)

lunch: cheesburgare, lite pommes

fika: kakor, negerboll, jordgubbar, festis, cola

middag: grillad kycklingfilé & sallad (Y)

BLÄ imorgon är det ingen fuskdag!

hah Fredde & Adde tyckte att vi skulle få plats i baksätet med ringen där.. så dom demonstrerade och visade att det faktiskt gick. Poff så small vi igen dörrarna och satte oss fram. hah blåsta....

Vi tog vårt pick och pack och åkte till båten.. blev en heldag på sjön med bad, skidor, wakeboard och fika. Kvällen avslutades med trubadur på Bomstad camping, och även trubadur som grabbarna stod för hemma i husvagnen. Skön kväll:)

hah jag och Fredde försökte få till en bra hoppbild.. blev inte så lyckat!

j-bubbar ♥♥♥

Hoppas på en fin dag imorgon också..:)

natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0