timmarna rullar på

Alltså... först NU har jag tid................(läs 01.26)

Har marathon fikat idag på waynes! vi satt där från 13 till 18.30 ca.. HAHH har suttit med brudarna och bara snackat massa skit :) svin mysigt!

efter det fick jag superstäda som jag satte namn på det, eftersom jag verkligen drog igenom allt.. städade toan,köket,diskade,vek tvätt,sorterade,dammade,damsög,bäddade.... ah det kostar att låna lägenhet;) men jag gör det sååå gärna fint hos mina kompisar för att visa min uppskattning!

Sen var jag hemma och körde städvarvet men mer ytligt städ eftersom hela gänget kom hit senare på kvällen..vi beställde pizza och satt och snackade in till sena natten.

Nu ska jag bädda ner mig för imorgon kommer Sofie hem!! <3 :D


pärla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0