jävla otur

Som jag skrev så blev det akuten igår med.. efter smärtstillande sprutan som inte gjorde det så mycket bättre så fick jag komma in på röntgen för njuren.. Då det visades att jag hade 2 stenar som satt fast i mynningen till urinblåsan på 3-4mm Eftersom jag inte hade ätit så mycket och redan fått 2 smärtstillande sprutor så var jag illamående och hade ont i hela kroppen. Blev inlagd över natten med dropp, smärtstillande sprutor, illamående medicin i droppet och minst 5 blodprov i armarna/händerna.. har stuckit på alla ställen det går sticka på. Vaknade upp några gånger inatt och spydde lite eftersom det inte fanns någon mat i magen så kom det inget vissa gånger heller..och så höll det på. försökte få i mig lite frukost imorse gick inte bra, och tog 2 mediciner.. nu är jag hemma och ligger och vilar i sängen igen. känner mig helt disig! : ( : (

som ni kanske fattar så har jag inte tänkt på GI nu när jag inte ens orkar få i mig någon mat! ... hälsan går först. Har iaf lyckats få i mig en HEL piggelin! inte dåligt...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men skit också! Var rädd om dig nu och vila. Har de lyckats få bort de där stenarna nu då? Drick mycket svartvinbärsdricka och tranbärsjuice eller helt enkelt citronvatten. Krya på dig!

2011-07-01 @ 21:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0