Hemma bäst

Oj oj oj...Det blev inte som jag hade tänkt mig igår efter att jag delat med mig av händelserna här..
jag fick morfin 3 gånger men blev inte bättre och doktorn bestämde tillslut att jag skulle in på operation för att fixa så att smärtan försvann åtminstonde.. Så en kortare operation med narkos blev det för att föra in en slang mellan njuren ner till urinrörets mynning.. (som jag förstod det) Som ska underlätta stenarna att ta sig ut på egen hand.. gör dom inte det så blir det ett annat ingrepp då dom får ta till laser för att spränga stenarna i småbitar..

Men nu har jag äntligen fått komma hem och operationen gick bra.. har dock ont i hela ryggen/nacken men har fått i mig mat (godis!) =) så känner mig lite mer alive..

Lider härmed av tristess efter en helg i sängläge!


Lite av dom godheterna jag lyckats få i mig idag :) äntligen lite "mat" i stackars magen...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Underbart att höra att du är hemma igen! Borta bra men hemma bäst. Hoppas de där stenarna försvinner ut nu då! Att de ska vara så himla sega.

2011-07-04 @ 00:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0