framtiden..

Det är säkert några som undrar vad som händer med allt i mitt liv just nu angående jobb/studier/utomlands osv...

För tillfället har jag semester som jag kallar det;) och har jobbat 2veckor, ska göra 2pass i butiken nästa vecka men något mer än så blir det inte riktigt.

Det är lite planer framme i September för mig som antagligen kommer öppna några andra dörrar :)
och har jag tur så hamnar jag i mitt härliga Los Angeles! :)
tar ett steg i taget och ser hur det utvecklar sig, ska bli kul att få ge sig in i detta iaf.

Ska ha möte angående jobbplaner för höst/vinter också i veckan.. och har även fått erbjudande om att jobba extra på blue moon. Så jag får se hur jag gör med det.
har annars backup planer..som att söka au pair, någon utbildning eller ta upp min kontakt nere i Gran Canaria!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad spännande. Berätta för oss hur det blir sedan när allt är klart ok? =)

2011-07-22 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0