SEN UPPDATERING

madde kom över imorse så vi käkade frulle tillsammans..sen åkte vi ner mot stan för att hämta ut min mobil!

När jag var hos frisören igår så var säljaren från L`anza där och anledningen till att jag fick gratis slingor osv var för att dom skulle testa L`anzas färger/produkter.. schyst som han var fick jag med mig den här hem!

En svin bra inpackning för färgat hår som håller kvar färgresultatet och stärker håret! den ska appliceras i handdukstorkat hår efter dusch och den ska alltså inte tvättas ur.. håret blir jätte fräsht! luktar gott gör den också! =)


Kommentarer
Postat av: pene

köp den blåååå! luktar cocos!! :D

2011-01-13 @ 21:43:21
URL: http://eelfstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja han sa det men jag var så täpt i näsan då så kände det inte :D haha blir att skaffa sig den ;) älska kokos!!

2011-01-13 @ 23:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0