Bättre sent än aldrig..

Föööörlåt för att jag inte kommit med något inlägg idag men har verkligen inte haft en sekund över. Skolan pågick till kl 17 .00 då det blev snabb middag hemma och sen iväg på fotbollsmöte + fys. Men tränarna tyckte att vi skulle se handbollen ist, typiskt när man var så laddad för att träna.. Blev pizza och laghäng i klubbstugan och det var ju trevligt det också:-) Hemma runt 21.30 blev det dammsuga huset sortera träningsgarderoben, hänga bort jackor/skor plocka undan, tvättade 3 maskiner, handtvättade massvis och blekte lite vita kläder. Röjde upp i mitt rum osv...... Ordentlig städning alltså! Vuxenpoängen bara rinner in. Nu ligger jag i sängen med energi kvar så tände ett ljus och tänkte lyssna på lite lugn musik så jag blir trött.. Natti!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0