Duktiga klasskompisar man har! :)

Eftersom jag varit borta i veckan har vi inte haft möjlighet att träna på sminkningen vi skulle göra så idag gjorde jag min fria frisyr utifrån en "sak" min sak var en röd leksaksmugg typ med runda kanter osv.. detta blev mitt resultat.. HAHAH fyyyyyfan skulle ju aldrig göra en sådan frisyr på mig själv men jag gillade allt förutom mina rullar på huvudet! =)

Sandra och Tinas grymma jobb! :)

Ida och Julias jobb :)

Elin W och Linneas havstema!

fågeltema hår, Sara & Malin

grryyymt snyggt, Desse och Malins jobb :) vintage!

 

Jag och Vicke testade påfågel tema, men det var nog att ta vatten över huvudet! Vi byter tema och funderar på ett "hula, hula" sommar tema? Eller har någon bättre ideér!?


Kommentarer
Postat av: liza

Fan vilka fina bilder! Har ni limmat på stenar så de ser ut som piercing i öronen eller är de på riktigt? :) skitsnyggt juu

2011-02-12 @ 13:41:10
Postat av: svar

självklart är det på limmat:)

2011-02-12 @ 15:33:18
Postat av: pene

ååååh vad duktiga ni är mina fina stilare!!!!

2011-02-12 @ 22:55:02
URL: http://eelfstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj vilka snygga sminkningar och frisyrer! Kul att se! :D

2011-02-19 @ 01:22:33
URL: http://www.sandraasp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0