Rak!

Idag var jag iväg till orthomanuell medicin läkaren, som alltså vrider rätt kotorna i ryggen! Jag har haft sne rygg rad sedan liiiten, och han har rättat till mig genom att trycka rätt kotorna med hjälp av tummen, alltså Inge knakande eller ryckigt i behandlingen. Jag märker stor förändring och bäcken har rättat till sig så den är rak nu:-) topppen!! Nöjd och verkligen värt alla pengar, behövde bara 2 behandlingar. Kanske behöver gå tillbaka om 1 år eller så för att rätta till om det åkt tillbaka. Efter skolan käkade vi och fikade på stan med tjejerna, sen gjorde vi order på metal mulisha tjejkollektionen inför hösten:) Nu sitter jag hemma hos Lina och nyser med mina fina vänner:-) vi äter lite choklad fondue med vindruvor&mango! :D myspys!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Rätt de Metal mulisha!

2011-02-25 @ 00:08:22
Postat av: Svar

Jajemen snyggt de;) vi kommer ta in mycket snyggt till killarna också:-)

2011-02-25 @ 08:50:17
Postat av: Erica

Vad fick du betala för 1 gång ? :)

2011-02-28 @ 13:22:34
Postat av: svar

typ 600:- men det krävs nog mer än 1 besök för att det ska kunna bli bättre..men han menar att om han inte kan fixa det på 3 gng så blir det inte bättre än så. jag behövde då bara 2 :)

2011-02-28 @ 18:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0