jag känner mig som jag är. Bergh

Är på gränsen till att bryta ihop totalt.. har redan fått några små tårar fällda här emellanåt. Jag har ingen matlust överhuvudtaget och mår illa, känns som att jag har en stor sten i bröstet och pressen är högre än någonsin.. Hur gör man för att räcka till överallt och leva upp till allas förväntningar? Jag hatar folk som säger att jag ska lägga mindre tid på träning och fokusera på det viktiga/prioritera. Kan dom inte bara fatta att det är just av träning jag får den lilla energi som gör att jag knappt går runt... Så jävla patetiskt att sitta och tycka synd om sig själv och så vet man att mitt problem inte väger upp till dom "riktiga" problemen, men saken är att detta är mitt "riktiga" problem och det får mig att känna mig så jävla otillräcklig!  och hur konstigt är det inte att jag har suttit här i snart 6h och så mycket text jag fått ihop nu har jag inte ens lyckat med på det där jävla arbetet, kan man inte få lämna in en text av den pressen dom ger en istället? "jag vet att du kan bättre" "har det hänt något" "du har mer att ge" NEJ inte för tillfället så var vänliga acceptera det....................... pjuh funderar på att krypa under täcket och sova kanske vakna upp med lite bättre förutsättningar och förhoppningsvis kunna avsluta 1 sak av 50.

Hoppas erat liv är bättre än mitt just nu. Kramar


Kommentarer
Postat av: Linda

du är en stark tjej V!

2011-02-08 @ 00:01:14
URL: http://lcos.blogg.se/
Postat av: Dasset

Gumman då :( nu måste vi hålla ihop och kämpa oss igenom allt! Tänk vad gött det kommer vara när vi springer ut genom skoldörrarna för sista gångn!!! Love u<3

2011-02-08 @ 14:02:57
Postat av: Elin Ståhl

Åh gumman :( Det är faktikst inte så lätt alla gånger, man ska hinna med skola och kompisar och allt man vill.. Hoppas du mår bättre snart!

Jag kan säga att jag vet exakt hur jobbig eran lärare är eftersom jag bråkade med henne hela 3an om att hon tyckte hennes ämne var viktigast i hela världen och hade skyhöga krav.

Gör ditt bästa och skit i henne. Du kommer klara dig utan ett mvg i det ämnet..

Massa kramar till världens gulligaste Viktoria!

2011-02-08 @ 14:14:12
Postat av: Svar

Tack vad Goa ni är allesammans!! Jag kämpar på!!:)

2011-02-08 @ 18:26:54
Postat av: Anonym

hejj hejja! du fixar det. " vad gör de om hundra år när allting kommer kring " :)

2011-02-08 @ 21:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0