girl problem


Skönt att se skillnad på håret..


då det slitna har försvunnit lite och det som en gång varit uppklippt växer ikapp så börjar det bli okej detta.. hah, dock börjar mina röda slingor ge sig iväg. får slänga i en färgbomb i huvudet snart!

Har funderat lite på detta med balklänning... alltså jag känner att jag knappt kommer hitta någon och om jag inte hittar en klänning så vill jag ju inte gå på balen. ;/ får försöka kolla på stan någon dag men känner att jag inte har tid med något just nu.. skolan tar så mycket energi och tid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har kvar min balklänning. Den är beige, helt rak och väldigt vanlig. Men jag gillade den. för det var så många som hade så mycket på sina klänningar. och då gjorde jag mer med håret istället =) säg till om du är intresserad =) den hänger ju bara här, använd en gång. kram Lina Noleryd

2011-02-02 @ 10:57:33
Postat av: Anonym

du ska ha en tight klänning!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-02 @ 12:41:00
Postat av: svar

HAH inte så snyggt med tight balklänning kanske..;p JA lina beige är inte min färg direkt..men kan ju kanske få kika på den på lördag? :D

2011-02-02 @ 19:26:58
Postat av: Anonym

ja klart du får. den finns i mina bilder på face också om du vill kolla =) /Lina

2011-02-03 @ 10:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0