Framtidsplaner

Skolan, prov... nu behöver jag inte plugga på något prov något mer den här veckan iaf, sinnes mycket i skolan! Lovet kommer väldigt lägligt nu till veckan,, =)
anledningen till att jag valde min "tjej linje" var för att jag tyckte det verkade kul att få lära sig om smink,hyn,massage,styling,foto,naglar,kläder,färglära och mitt största intresse träning! Har ju dock inte fått såååå mycket om träning som jag hade hoppats på, men har inte ångrat en skoldag på min Underbara linje med mina klasskompisar som är de vänner som står mig närmast nu! Vi har fruktansvärt kul och har fått så mycket möjligheter tack vare våran linje. och tack vare att vi är första årskullen som går ur också. (Y) = mycket påverkan.
Jag hade ingen tanke på ett framtidsjobb med detta när jag skulle gå ur och skaffa jobb, nej utan idéen var att gå 3 roliga lärorika år som jag absolut inte skulle ångra.. ville inte plugga ihjäl mig i 3 år och sen inte ens veta vad jag ville bli. Utan då körde jag på rolig skolgång men med behörighet till de flesta universitet. har ju läst till Engelska B och matte B för att få bra behörighet :)
På senare tid har jag insett mer och mer att jag lever för träning och tränar för att leva. Min dröm är att få arbeta med träning och drömplaner är att dra till usa (Florida) och jobba inom träningen.. om inte träning som heltidsjobb så vill jag iaf ut i världen och se mig om! kanske resledare? älskar nya människor, nya miljöer, värmen! och äventyr.. det måste alltid hända något för mig.. därför tar jag ibland på mig för mycket och därav min stress.. som jag ibland inte kan hantera! men oftast så =)
lite tankar om framtiden....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Intressant inlägg. Tack! =) Men vad vill du träna inom då när du ska jobba? Fotboll eller? Jag hade velat gått idrott och hälsa om jag hade fått välja linje till gymnasiet nu. Älskar med träning och sport. Ska du plugga utomlands med eller där du bor?

2011-02-23 @ 21:03:22
Postat av: Emelie

Om du söker på charterföretagens hemsidor så minns jag att det var hos antingen ving eller fritidsresor (tror jag) där det kostar cirka 8000 att utbilda sig till reseledare under två veckor utomlands och då är du garanterad arbete kommande säsong :D Ett litet tips!

2011-02-23 @ 22:21:57
Postat av: Svar

nej jag hade tänkt mer gym träning då isf.. träningsformer som är roliga och bygger den kropp man är ute efter.. eller den livsstilen. Inte tänkt på det där med att läsa vidare för tillfället, har många möjligheter här hemma som kan leda till något utomlands så ska självklart ta reda på det först =) Tack för tips!

2011-02-27 @ 19:57:40
Postat av: Anonym

Vad för möjligheter? Det låter intressant...:)

2011-02-28 @ 19:27:13
Postat av: svar

Har en vän som har lite jobb utomlands men det blir mestadels säsongsarbete.. kanske blir något att köra på sommaren och sen får man ju se vart det leder.

2011-03-01 @ 00:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0