Det bästa av två världar

Åhhh.. detta fina körsbärsträdet tvingade jag på Sofie när hon skulle köpa lite mysbelysning till sin lägenhet, visade sig att jag skulle få bättre användning av det än henne. så sött att jag fick det! Fullkomligt ÄLSKAR DET :D

Idag kollade jag ut på termometern och läser 19grader!? ja ni läste rätt. tack vare snön på taket och solen som ligger på så blir det nästan utomlandskänsla på min altan.

Tog nyttja av värmen och skapade en liten mini sommar med hotpants i solen+ isglass! UNDERBART

Tog sedan en promenad och mötte Leila i det fina vintervädret! vi hängde hos madde hela kvällen och jag har självklart myst ner mig till solsidan+timeout här hemma på söndagskvällen! Nu myser jag ner mig igen efter att ha snabbstädat ur hela garderoben med pappa! Härlig söndag, ny vecka imorgon..ska göra lite vettigt då=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0