bilder

Har ju hittat ett vilorum i skolan som vi hänger flitigt i! :D
choklad fondue hos lina =)
nytt smink! satsade på en mineral foundation denna gången, och sen gick vi lös för 630kr på MUS men fick 40% så det slutade på 390:- en mattsvart skugga, primer, metal cherry rouge, medium brush eyeshadow :)
Sminket innan jag drog, instängd från kylan i luvan =)
Fredag blev det middag och favvo drinken! TWISTED MOJITO
PETTER!
frukost på Kaviar innan vi drog på cup:)
hockey i tv soffan
kompisarna köpte liiite lördagsgodis bara..blev mätt bara jag tittade på det! såg facebook filmen igår :) nu blir det dumma mig! och lite äggmackor och oboy till frukost =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin ögonsminkning det blev! Kan inte du lägga ut steg för steg hur du sminkar ögonen så?

2011-02-27 @ 19:16:10
Postat av: svar

tack och ja det ska jag försöka göra :)

2011-02-27 @ 19:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0