08

Tror ni ine att tåget blev §h och 45min försenat!!! vi satt fast i Katrineholm i lång tid eftersom det var elfel ända fram till Stockholm så alla tåg stod stilla. Tacka gud för iphone/internet och sj kiosken som jag nästan åt mig igenom under tiden.
Blev bara lugnt hela kvällen när jag kom fram iaf, och idag har vi sprungit runt hela stan på ärenden och varit ute och vandrat i vinterkylan,
Tog en drink på ett drinkställe i väntan på middagen på den ökända restaurangen Koh Phangan! svin mysigt med väntetid på 1h50min!! då kan ni ju gissa hur mysigt och hur gott maten smakar! :D

nu blir det slappaaaaa rejält för vi ska upp tidigt imorgon! Blir att hänga på något frukostställe tills stan öppnar så får jag gå runt själv och kika i butiker =) sen tågresa hem mot kkkkarrrrlstad...... : ) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0