Tatuering

Många av er har säkert sett denna förut, om inte här på min blogg så på någon annan sida..

Detta var min utgångsmall.. "något liknande" hade jag i tanken, för att ta en annans tatuering och sätta den direkt på kroppen i detta fall " blommigt mönster med rosor" tycker inte jag är så Kul.. det ska finnas en personlighet i det man gör.

 

sen såg jag den här phoenix fågeln..och bara älskade fjädrarna direkt!



Det var då barockarkitektur kom på tal.. barock mönster, så tatueraren började kolla upp det mönstret som var i denna fjäder stilen och han ritade upp något som kunde tänkas bli min tatuering.
Efter lite pet och omskissningar styrt från min sida så var jag super nöjd med mönstret..
Blomman var något som jag inte heller ville plocka rakt av så jag sa kör på fri hand. Skapa en blomma till mig och det var det han gjorde.
Nu är jag super duper nöjd över första resultatet och jag är glad över den personen som avbokade sin tid så att han spontant ringde dit mig. :)
nu får jag vänta till 1feb tills vi fyller i den med skuggning och blodrött! :)

kommer bli RÅSNYGGT!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0