broooken

ÅÅÅHH GAAAH, hatar min systemkamera................

den är värdelös..dålig skärpa(för att den åkt i golvet) blixt som suger, och vad hände nu då.. jo den åkte ner från bordet igen och objektivet lossnade från kameran? JA MEN FAN VAD BRA.. buhu:(
Nu är det ju bara iphonen som ska gå sönder också men vänta den gjorde ju det i veckan? sprickor i skärmen,, jag och teknik går inte hand i hand.

Hat kärlek till teknikens värld... när det fungerar är det helt fantastiska prylar men så fort det krånglar vill man slänga sakerna ut genom fönstret. känner ni igen er?

tänkte ta kort på kameran men det blir svårt utan kameran haha

Men eftersom jag ska byta glas på iphonen så funderar jag på att ta en färg.. vore coolt!

snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0