RESAN

Producentens lya i Stockholm skärgård..

Sen drog vi till beachen och började med inspelningarna..

Molle min sångkompis :)


Efter några timmar blev det pizza till alla!

Lite dans fick dom stå ut med också;) hah.. Jag och Linn kunde sitta i solen och slappa mestadels..
haha Midaz !

Efter inspelningar hängde vi på hotellet mestadels..

Bra utsikt och nära till båten.

utanför hotellet fanns det en soffa som vi satt och njöt av solen i :D
MER STEK, innan vi gick ombord!

ute på djupt vatten...

vitt is tha shitt
men sen blev de rött..fick smaka på solen!


hawai team?

vart tog dessa väägen? hittade dom i sverige och dom försvann lika fort..fan de bästa i potatisarnas värld!! ÅÅh
hejja TALINN!



slutade såhär;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du verkar ha haft det bra. Roligt att se kort och läsa om dina äventyr. =) Jag hoppas på mer uppdatering här snart igen! =)

2011-05-01 @ 18:51:58
Postat av: svar

självklart! nu är jag tillbaka igen iaf : )

2011-05-01 @ 23:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0