UT MED DET GAMLA



Med tanke på att jag inte bott hemma på vääääldigt länge då jag pendlat mellan lägenheter så hade jag en hel del kläder och saker med mig, som nu ligger utspritt över golvet i mitt rum istället. HATAR att packa upp! : ( Speciellt när inte byrån rymmer allt! åh..

Nu tog jag iaf tag i garderoberna utanför mitt rum, där jag har typ en hel garderob med bara träningskläder.
Så nu slängde jag all skit och skor och jobb tröjor osv som jag inte kommer använda mig av igen.
Sa även hejdå till lite kläder som var sådana där "jag kanske kommer använda den igen" plagg. men nu har dom inte använts på typ 3 år, så det är på tiden att de försvinner!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ska du inte starta en Bloppis istället för att kasta allt?=)

2011-04-21 @ 11:55:20
Postat av: svar

Nej det är inget intressant i klädväg ändå.. syrran och mamma får kika igenom sen ryker dom..:)

2011-04-21 @ 17:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0