äventyret

Som sagt ringde mobilen på morgonen och jag skulle infinna mig klar för äventyr 12.30 på torget.
Då jag hade fått diriktiv om tävlingar och 2 lag. Då delades vi upp i bilar och började färden..

Jag och Stephanie försökte klura ut vad vi skulle göra och när Marcus förklarade att det skulle ta typ 2h och undrade om vi var höjdrädda blev vi inte mindre nervösare!!

Slutade med att vi hamnade på BODA BORG!! där det blev tacos buffé! och några drinkar innan vi gick in i uppdragshuset. vårat lag 100% klarade ju inte så många banor men jävlar vilken tävlingsinstinkt i det laget,, tror vi höll på med en bana typ 14 gånger! HAHAH stämpel fick vi ju till slut iaf, men när det kom fram att lag KBK hade köpt stämplar av barn blev vi autoVINNARE :D



jocke och filip gillar.


Efter Boda Borg åkte vi till ett hus i råtorp där vi grillade och badade Jacuzzi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0