summer edition

Efter att ha spelat matchen igår så blev det städning i hela lägenheten : ) och lite tvättande!
hemma hos mamma så tyckte hon jag verkade deppig därför fick jag en present i förskott med tanke på att hon befinner sig i Tunisien när jag fyller 19.
Hade nämnt denna ljuvliga doft från Escada.. och det hade hon snappat upp!
<3
Fräsh och härlig sommardoft som jag kommer bära på mina soliga dagar i sommar tillsammans med min kokos/vanilj parfym som också passar så utmärkt på de där soliga sommar dagarna =)

Kommentarer
Postat av: vh

äkta kärlek den där parfymen!

2011-04-03 @ 14:30:15
URL: http://vhallberg.blogg.se/
Postat av: lina

den köpte jag förra veckan hihi:) somrig och härlig!

2011-04-03 @ 15:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0