stressed wih success?

Ja ni, idag har jag inte haft en sekund över..

Låg ute och stekte imorse, sen kikade en kompis förbi med glass,melon & ramlösa! Efter det drog jag med grabbgänget ut till skutberget för volleyboll! vårat lag vann;) efter det kom vicki och vicke förbi här, satte oss ner och gjorde lite plugg på småföretagande arbetet som ska vara klart snart!

Har även slängt in 2 tvättmaskiner och går runt och plockar upp kläder som ligger överallt..
cyklade iväg till ica förut också och köpte hårfärg som jag måste få i håret ikväll! tog även ut pengar till resan som ska vara betald innan aprils slut......streeeeeeessssssss

Varför jag stressar:

Ska till stockholm imorgon och spela in musikvideon hela dagen, är väl klar med det på onsdag kväll. Då vi på torsdagen åker in till stockholms frihamn och kliver ombord på 100% party färjan.

Där jag ska uppträda!!???! har ja tur så är det innan Scooter som är en av alla artister som ska vara där. SCOOTER? ganska mäktigt att ha varit "förband" till han? äh som sagt så förväntar jag mig inget hurra, utan detta är bara för min egna utmanings skull.. En chans att utvecklas som person och våga ge sig på saker man egentligen aldrig skulle göra. jag vet att jag inte är någon sångare eller artist för den delen.. men får man möjligheten så varför inte testa?

Hade 2 alternativ.
1. träningsläger tors-sön med mitt nya fotbollslag = hur kul som helst!
2. uppträda på kryssningen tors-lör morgon. = möjlighet/kul

Så efter om och men blev det kryssan.

haha, skulle uppdatera fb med min situation. och som ni ser hann jag inte ta mig så långt.. Snacka om vilse och stressad? ja det talar ju för sig själv den bilden..... HAH


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde väl inte gratta Dick på hans födelsedag mitt i stressen?

2011-04-26 @ 05:45:39
Postat av: Svar

Nej han fick sig ett grattis:)

2011-04-26 @ 11:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0