Home is wherever im with you

Tog mig inte hem igår heller eftersom jag skulle få skjuts från stan på morgonen till matchbussen. Igår kom Sofie hem från USA och hon hade med sig lite trevliga presenter till mig:D ska visa er imorgon.. Vi åkte runt överallt igår, till hennes bror, hämta ut paket, hennes föräldrar, handla mat och laga middag(nattkäk) tog hela kvällen, men kom upp imorse iaf. Har nämligen varit i Linköping hela dagen, eller ah halva dagen har ju gått åt till att åka buss. Matchen var på gräs som vi inte tränat på sen oktober typ! Gick som det gick, blev donken på vägen hem och lite film mys i bussen. Nu sitter ja med Melissa horn strömmandes i öronen och en solnedgång utan dess like! Livet leker? Även fast "leken" är på väg till ett slut? Äh ska inte va grumlig! Ikväll ska vi fira att min bästa vän är i samma land igen och det med fisk (fisherman) och några mango cider! =) ha en fin lördag! Det är alla tajders!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nej då, ingenting tar slut om man inte vill! =) Jag hoppas att du får en bra kväll och leker vidare med vad det än är i livet. Life is good!=)

2011-04-16 @ 21:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0