Happyface

Idag har jag varit på ett toppen humör herrns dagen:)! Provet gick bra imorse och efter de blev de körskolan och eftersom paret som bor i lägenheten där jag bott nu kommer hem från sin USA resa imorgon, därför har jag städat som att kungen skulle hit, nu är allt gruuuundligt rent! Och de är nog något ni inte vet, att jag är pedant och när jag väl sätter igång med städningen så blir det så extremt grundligt så Aah! Har varit skönt att få bra ifrån hemmet iaf även fast jag trivs bra med pappa! Men vem klagar på sällskap, nära till allt och eget? Wie, imorgon flyttar jag iaf hem igen! :-( har hunnit vara på fotbollsträning och sedan direkt till tempel för att se hockeyn i svettiga träningskläder på krogen, inte varje dag!! Lagat mat har ja också gjort! Effektiv!! Nu äntligen får ja sova! Staden har lugnat ner sig också, torget kokade av guldrus förut, härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0