Oj.. fartfylld dag!


Igår låg jag vaken och läste 70 sidor på engelska tills ögonen åkte igen hela tiden och jag tillslut tog mig till sista sidan!
då var klockan 01.30 ..........
GANSKA trött och oddsen att försova sig var höga? och det gjorde jag

Fick redovisningen gjord och det gick som jag trodde.. oförberett = inte SÅ lyckat men OK.

Sminkade mig i skolan innan jag mötte upp Ellen på stan. tog en räksallad på VERO♥ och sprang vidare på stan, träffa folk, kollade modeshow, kikade i affärer, shoppade.

Steffi&Oskar kom förbi hemma, käkade kvarg + tonfisksallad framför Hockeyn som dessutom sög.

När dom drog sig hem kom Ellen förbi för att få kvällens makeup fixad.
Vi fixade även till kläderna & skorna tillslut.
    så medans dom är ute och roar sig laddar vi andra inför morgonkvällen!
IAN CAREEEEEEY kommer bli grymt :D


Söta Ellen redo för en kväll på Månen! :) själv siktar man mot stjärnorna imorgon istället.


i min nya favvo tisha från h&m. ska egentligen ha den som magtröja men vart lite frösen så orkade inte gå runt och visa magen.

Ganska dryga bilder och ja jag är lika trött som jag ser ut.. men ah, tänkte fånga en bild på makeupen jag hade idag. Men eftersom min kamera inte vill samarbeta nu i detta ljus så skippar jag en closeup.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0