lite pics.

Ganska kul när man lägger in bilder från mobilen.. för där finns alltid massa kort som har glömts bort. ögonblick som man kommer ihåg och minnen som får en att tänka efter.


satt i solstolen mitt på planen i höstsolen och kollade på fotbollsträningen

Sofie var hemma hos mig en vardagskväll på mys och gjorde en fiskbensfläta.

Detta är ju typiskt.. man hittar bilder på sig själv när man sover? vilar*
Bild från marknaden.. detta får mig att bli så JÄVLA sugen på choklad!!!! jisses:O

jag och Sofie på tempel en utekväll.. små fulla?
sjöjungfrun Elin i skolarbete..:)

jag färdigsminkad för foto.

i badet med engelskabok bland skummet
myyys


Dessa två bilder är självklart inte tagna med min sketna mobilkamera.. men de förmedlar några känslor :)


HÄÄÄÄLIT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0