I studion : )


men hejsan vita tänder!! ;D

Fick lägga ögonskugga på både Tessan, Sofie & Emma igår! när vi var färdiga med det drog vi in till mitticity på förfest : ) Och premiären på månen var den ultimata utekvällen! Perfekt torsdag hejja Club Moments.


I
dag i skolan gjorde vi inte så mycket vettigt, men startade ändå upp med ett nytt case Karaktärs foto.
Fått en "bakgrund" att jobba med och utifrån den ska vi skapa en karaktär som s.k lever i den miljön.
Jag och Julia fick rosa med blommor osv.. gulligare får man leta efter, vi kommer fixa ett urtöntigt pyjamas party med godis, barnfilmer, kuddar, popcorn, nallebjörn, tofflor osv!
 
Ska bli grymt kul att få sätta igång

sminkade mig också i rastlöshetens stund..

Körde på lite klassiskt idag eftersom jag aldrig haft röda läppar offentligt..det var rätta fredagen för det :)


elin skulle göra så att Sara såg död ut.. och det funkade ju :)


Kommentarer
Postat av: a

måste säga att du har en jättebra blogg! kul med bra uppdatering och mycket bilder! skulle inte du kunna lägga upp mer sminktips?

2010-09-17 @ 19:57:35
Postat av: svar

Hej och tack :) ja jag ska försöka få in det.

2010-09-18 @ 03:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0