JISSES vad rolig dag vi har haft!!!

Och vet ni vad???!
vi fick testa KLÄNNINGARNA!!! :D
har aldrig känt mig så vacker som i bröllopsklänningen.. och detta nästintill ofixad. 
vem vet kanske enda gången ja har på mig en brudklänning :) förhoppningsvis inte.

Desirée fick prova en jätte vacker klänning från MILANO som kostade 12100:-

vi fick även en tjuvkik på 2011s kollektioner inom högtidskläder och jag säger bara det! fyyyf****an vilka klänningar.. kortklänningar som långklänningar.. vill köpa på mig alla..

Tjejen som jobbade där hade även skor till salu.. hon designar alla själv och de finns bara ett par av varje.. låg runt 1000 lappen.

Jag och Victoria ska ha praktik där 1 vecka! kommer bli riktigt kul.. eftersom jag är hemma hos Sofie nu så har ja inte hunnit lägga upp bilderna men tar de 3 som ja lagt upp på fb.


                         provar en balklänning.. hittade dock ingen som föll mig i smaken fast när 2011s kollektion kommer in så lär jag hitta nåot! ;)


                                                                           jag och Lina i 2 fina brudklänningar!


                                                                                              
FINA BRUDAR!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0