Delad

Kort skoldag med Historia och idrott B :)

jag är nog ganska delad..

jag HATAR att plugga men är så driven och vill verkligen lära mig massvis! men bara på mina vilkor.. utan arbeten och allt vad det heter.. sätter mig hellre med 10 fakta böcker och läser för att jag suger in kunskapen.. kan vara en av anledningarna till att jag egentligen aldrig behövt lägga ner mig så enormt för skolan, visst stressen är där och arbeten som hänger över en men hade jag verkligen satsat hundra så hade jag nog legat på topp över allt.. men mitt kunskaps sug är stort så pga det så slipper jag plugga ihjäl mig =)   och jag behöver inte ligga på topp i allt. nöjd med det jag gör ändå.. men ibland är det svårt att sänka sina krav och bara njuta.

Ska försöka njuta så mycket jag kan det sista skolåret.. man måste ju ha ett liv utöver pluggandet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0