besviken men vafan..



ÅH, blev inte så bra i studion idag.. sminket var jätte fint och desse gjorde ett bra smink jobb på mig perfektion kallas det. men med den vita bakgrunden,vita tröjan, vita ansiktet och ett väldigt ljust och vitt ljus så blev de lite pannkaka.. det fina sminket trädde inte fram på ett rättvist sätt och speciellt inte jag.

Besvikelse med bilderna men det var väl därför vi åkte dit idag.
just för att lära oss vad som funkar på bild och inte? =)
med ett annat ljus så hade det trätt fram rättvist!

Desse blev jätte snygg på sina bilder, tack vare den duktiga fotografen MOI. ; ) nöjd med sminket och hon får med sig schysta bilder!

Hade iaf en trevlig dag i studion med klassen.. vi har hängt där hela dagen, käkat baguette pratat skit.. ätit massa godis som våran lärare sprang iväg och köpte..lyssnat på musik och haft allmänt trevligt! ENJOY IT


packar upp godiset; )

här är de andra godiset som vår lärare jenny sprang ner och köpte till oss godisgrisar;P

soffhäng

kritvita lilla tjejen: )  med perfektions desse som konstnär


Förlust i dagens match mot serievinnarna.. men vi sträckte på oss fint och avslutade med 4-3 och det var surt eftersom vi i stort sett gav bort vinsten idag. Men ett näthäng och en assist och jag är nöjd med kvällens insats ändå =)

Nu blir det matlagning. TACOGRATÄNG och soffhäng ♥


Kommentarer
Postat av: josefine

jätte fin blogg, kolla gärna in på min! kram

2010-09-10 @ 23:43:26
URL: http://josefinesjokvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0