"vad tråkig din blogg har blivit nu när du bara skriver om träning/kost"

För den som inte fattat detta då så är detta en blogg som handlar om MITT liv.. vad jag fyller vardagen med och det som intresserar mig mest.
 Och ja för tillfället så har jag ju inget "liv" 
 
Gymmet måndag,tisdag,torsdag,fredag och mellan allt det så har jag ett UF företag tillsammans med mina 3 tjejkompisar, ett samarbete med ett event företag i Karlstad som innebär jobb, ett körkort som ska tas, skoluppgifter, praktiken som är SLITSAM, ett hus att underhålla så som städa & laga middag, vänner att umgås med och värna om ( tufft det med;) )

 UTÖVER allt detta så ska man skapa lite fritid också.


så ni får faktiskt ursäkta mig om min internet dagbok s.k BLOGG har halkat in på tränings spåret. Men det är ju där den största fokusen hamnat nu.

jag ska skärpa mig.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker det är skitinspirerande att läsa om din träning! Du är jätteduktig :)

2010-10-29 @ 13:20:43
Postat av: svar

tack kul att man inspirerar folk!!:)<3

2010-10-29 @ 23:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0