Fucking looovely

Oj oj..

Igår jobbade jag mellan 17 - 00.30 på Glada ankan och jag fick agera bartender!
för första gången i hela mitt liv.. jisses.
För att vara första gången att göra drinkar osv så gick det ganska bra tycker jag :D var iaf svin kul och när jag gick av passet hoppade jag i partykläderna och fortsatte på andra sidan baren.. men ärligt talat så var det roligare bakom :)

Eftersom det var Ladies night så bjöds det på goodiebags, välkomst drinkar, tävlingar som innebar lättklädda män! och Andreas från Paradise Hotel gästade och hjälpte tjejerna att få se nakna killar i tävlingen ;) så det var en trevlig kväll och han var ju inte som man hade tänkt sig.. lite mer glamour över han, men schyst!

Fick med mig Sofie hem som gästade sängen och nu sitter jag här i min ONEPIECE och myyyyser! tänkte dra på mig träningskläderna och dra iväg till gymmet faktiskt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0