slappiiiiis


Lite skumpa var vi värda!! : )


Pene Persson!

Mina fina vänner!


Den här fredagen hade allt! skratt, tårar, vänner, dans, alkohol, lullighet.

Förfesten var ett helt gråtkalas..
 Vi nådde en ny nivå i våran vänskap och öppnade upp oss, blottade insidan och själen totalt!
Vi kom fram till mycket bra saker och en sak klarare än något annat.
Att vi är sjukt fina vänner som alltid ställer upp för varandra och det betyder så fruktansvärt mycket att jag har er! ♥ ni ger mig så mycket ny energi så ni kan inte förstå..

Därför ska vi ha en myskväll hos Julia imorgon (måndag)! där vi kan prata ännu mera, och bara mysa till det :)


Igår gjorde jag ju inte allt för mycket, låg hemma i mammas soffa och kollade på tv.
Blev bjuden på fläskfilégryta med potatisgratäng och ensam hemma låg jag i sängen hela kvällen tills midnatt någon gång då magen kurrade på. Blev upphämtad av vänner och åkte till kenneths Sibylla.
Käkade nattmat och somnade gott : )

Piggare idag, sov till 14. Pluggat Historia. Prov imorgon. Käkat lax. Ska iväg nu på kvällen och se på film, slappa! behöver lite söndagsmys i en paus på pluggandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0