HAHA mongolid barn


Min fina vän Sofie ringde och väckte mig halv 1 idag. Då drog vi ut till systemet på bergvik och köpte lite gott sen Bjöd hon mig på "lunch" där med ett annat sällskap: ) Drog senare vidare på ett så kallat "möte". Ett givande sådant.

Vi blev kvar ganska länge på restaurangen. Så vi fixade oss snabbt hos Sofie och fick sedan skjuts in till staden. Förfest =) Dom drog till Månen ikväll och jag till ankan eftersom jag var nykter så var det ett bättre alternativ. Där hängde jag ikväll och nu är jag hemma har börjat packa lite inför morgondagen.. Sofie kommer snart , vi ska sova! 0


HAHA det enda jag kommit på att packa.. badkläder,handduk och några cider..


kvällsimål

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0