FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING.

Inga bilder bjuder jag på denna vecka direkt, och inget intressant att läsa?

D
et blev tyvärr såhär denna veckan, har ju varit krasslig (läs: är) alltså ingen direkt träning, eller ork till massa ståhojj.

Och idag vaknade jag 15.00!!! min kropp behövde nog vila, så därför hann jag inte med något vettigt idag.
Fick skjuts till jobbet av Sofie och kom hem för dryga en timme sen.
Fick med mig henne hem också lite småfull och go.

Hon sover, har precis käkat lite hemmagjord pizza och duschat!
 väckarklockan står på 8 imorgon eftersom jag jobbar förmiddag.

Kryper ner bredvid henne nu och imorgon lovar jag er bilder :) deal.

puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0