Veckans träningar

Fick mig en sovmorgon idag också =) Men hoppade direkt upp ur sängen när jag såg vad klockan var och drog på mig gymkläderna.. Cyklade till KMTI och idag var det Ben/vader som stog på listan men vader=ben så jag la till RUMPA också :) 

Måndag: Bröst,Mage
Tisdag: Ben,Vader
Onsdag: VILA eller kondition
Torsdag: Rygg,Armar
Fredag: Axlar,mage
Lördag: Vila
Söndag: Vila

nu har även fotbollen kommit till:

Tisdag= 1h fotbollspass 
lördag= 1½h fotbolls fys
söndag= 1½ h fotbollspass

egentligen är det 1½fys på onsdagar och 1½h fotbollspass på torsdagar också men eftersom min praktik börjar vid 5 tiden på kvällen så kan jag inte gå på dom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0