PEEEERFEKT:D

Idag gjorde jag min sista praktik på Glada Ankan.. efter en 7 veckors period! Haft så jävla kul och detta var det absolut mest givande jag gjort arbetsmässigt. Psykisk och Fysisk påfrestning. Det bästa är att jag har blivit ANSTÄLLD! :D wiie. jag har skaffat mig ett jobb! det gynnar en att stå på sig och visa sitt bästa. Till veckan ska vi sätta oss ner och göra iordning ett jobb schema för mig =) Kunde inte bli bättre med tanke på att jag stormtrivs där!  IKVÄLL SKA VI FIRA!!!!!! :D:D har redan startat.... jag och Linn åkte till gymmet och pumpade axlar/mage så nu är helgen väl kommen... kanske drar till Tempel ikväll där Daniel Adams-Ray spelar!


Kommentarer
Postat av: Elin Ståååhl

Grattis grattis grattis vicky! duktig tjej ! :D

2010-11-26 @ 21:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0