Ett stjärnfall av tusen

känner mig väldigt nere för tillfälligt.. lite jobbigt när allt jagar ikapp en alla hundra bollar i luften samtidigt och lite negativa saker på detta så tappar jag allt samtidigt. vännerna och träningen ger mig energin men på slutet av dagen så är man ändå själv kvar bara du och dina tankar.. jag låter tårarna känna på den fria luften som just nu är lite tyngre än vanligt.. musiken som flyter genom rummet studsar mjukt på väggarna och ger mig lite sinnes ökning. All denna musik som har sitt glädjerus i tonerna har blivit tyngre än någonsin. Men var inte rädda mina vänner detta är bara en liten del av en stor del och det är bara några minuter av ytterligare en liten djupare svacka detta är bara ett stjärnfall av stjärnhimlen.. dom slocknar aldrig helt och det är alltid fler som strålar än faller


I´ll be back but not tonight ♥

Kommentarer
Postat av: someone...

upp med hakandet löser sig ^^,

2010-11-23 @ 02:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0