pjuxx

Herregud min energi? fick det förklarat för mig iaf..

Att om man tränar så mycket som jag gör så har kroppen en låg vilopuls och när man blir sjuk och inte anstränger sig mycket alls alltså ingen daglig motion heller.. så går hjärtat ner i hjärtslag och pulsen blir väldigt låg så varje överansträngd rörelse blir "träning" för mig.. haha det plus astman gör att jag blir andfådd av att gå upp ur sängen? ta på mig kläder, prata .. ah allt
 så jävla sjuk kroppen kan vara

blir så fruktansvärt rastlös av att bara ligga inne.. ingen aktivitet så jag knöt på mig mina nya fotbollsskor för att få lite känsla. och för att gå in dom också; )

Orkade även ta ett kort på de idag haha dit räckte energin iaf ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0