Branäs-10 VARGEN 5

Pappa skulle iväg och köpa pizza då han gick ut,

- vems blåa resväska är det som står mitt i vägen?
haha, binar hade ställt sin stora resväska på trottoaren och glömt den, åkt hem till molkom.
gissa om jag skrattade.. drygt! haha han gick och grävde ner sig typ.

Pappa1- branäs? var inte du  i sälen? ehhhhhhh pratat om BRANÄS i 1h typ.. så kläcker han det. nollkoll
Pappa2- vad har du för något svart bakom örat? (min tatuering) HAHAHAHAH efter ett halvår så frågar han vad jag har där och vad den står för.. jag går i toffs typ varje dag! och berättade när jag gjorde den, men så ser han den idag och han had inte en aning om den inte.. SENILA GUBBE :p  fan blir´´ee


tänkte slänga in en del bilder och det var nog halva Karlstad som var där,
så ni kanske hittar er på bild!





grabbarna var på G

bilfärd

branäs

jag

Billyboy och jag

ja och clajsi

party

party på lohyllan

stek

stek

den här heineken smakar utsökt

chill i backen

simon=)

håller handen

mysigt killar..

hojo

schyst rumpa oscar

haha killarna är glada över våran förflyttning till lägenheten;)

simmmon

glad eller? haha

backen

fly

binar glassar

steeeek i backen

UNDERBART VÄDER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0