säg aldrig sanningen till någon som saknar förmåga att förstå

Helt insnöad


Ska snart börja göra mig iordning, drar på stan med vicki en stund.. pappa ska få hem skidorna idag också, om han inte glömmer igen men då är han fan inte dåligt eftersom jag har ringt och påmint honom och sagt det till han 4 gånger.

Är det någon som känner igen sig i att det är så drygt att göra sig iordning?
vill helst ha sovknuten i håret, morgonrocken och tofflorna hela dagen. Men icke, måste hoppa i något annat och lägga på en lite vardagligare mask i fejjan =) håret vet jag inte vad man gör med måste färga det idag eller imorgon!
har en utväxt på typ 2 cm FATTAR inte att det kan växa så fort.. på bara 2 månader! ogräs är var det är



detta plus ett halvt flak cider ska jag roa mig med i branäs;)
17cider
mintu black
kir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0