TIPS FRÅN BERGH

Ett litet tips!

Tandborstning är något man gör men som är fruktansvärt tråkigt! jag är nog inte den enda som gör allt medans jag borstar tänderna..
går på toa, tvättar av mig sminket, duschar, ligger och tittar på tv, går runt.. ah you name it!

Men varför inte göra något smart medans? jag har börjat med att göra 50 tåhävningar samtidigt som jag borstar tänderna. då får jag ju träning och också något annat att tänka på.
Gör tandborstningen roligare och nyttigare;)

att göra 100 sittups innan du går och lägger dig funkar högst en vecka men detta är i sammband med en vana så den finns alltid där iaf och eftersom man borstar tänderna 2 gånger om dagen så kan man ju om man glömmer det på morgonen ta igen det på kvällen;) 



så får man snygga vader inför sommaren! (Y)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är dina favoriter från hms sommarkatalog?

2010-03-18 @ 10:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0