take me to the bar

"tänk om man skulle haft en stegräknare på sig under hela sitt liv,
undra om man hade gått jorden runt"



sallader är ju omöjliga!
Ica wallinders icke, gick till konsum icke, gick till mcdonalds kom på att de var ju ett säkert kort :P HAHA sen fick jag från mcdonalds till julia eftersom jag missade bussen med 1 min.

fick även till träningen från klaravik till sommaro och gick hem till bussen vid klaravik..
gick på stan idag också... hatar att när man inte har planerat att ta en promenad, jag är säkert inte ensam om att jogga hem från ställen istället eftersom det är så drygt att ! :P

insåg att det gick inte många gå/gick i dessa meningar. Hahahah



En annan sak som var kul igår var när vi busade med simon, från molkom till karlstad somnade han nästan hängandes i takhandtaget.
Eric var inte sen med att messa markus:
" simon sover typ, tvärnita!"
1,2,3 GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH. hahah alla vi skrek i bilen och simon flög upp :D ganska kul att skrämma slag ur folk, men att bli skrämd är det värsta som finns

Kommentarer
Postat av: Ulf Nordholm

Kul att du gillar min bild så pass mycket att du snor den. Du kunde dock ha bett om lov innan....

Postat av: svar

jadu Ulf, det var väl tur det! detta var dock 2 år sedan och jag har nu 2 år senare lärt mig att alltid skriva in källan. Jag ber om ursäkt och kan ta bort den om du vill.

2012-06-01 @ 18:17:34
Postat av: Ulf Nordholm

Du kan göra om bilden till en länk till min hemsida, så är jag nöjd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0