hhhhey voice

sov väldigt mycket igår.. och min idé var ju att försöka sova mig frisk, men jag sov så jag tappade rösten istället!

Hade ställt klokan imorse och tänkte känna efter hur jag mådde, inte så bra somnade om och när jag vaknade kl 12 så insåg jag att jag blivit stum YES, så nu sittter jag hemma som ett fån och har inte kunnat svara när de ringt till mig
haha frustrerande att inte kunna prata!

orkade ändå damsuga 3 rum i huset, men är ändå rastlös:( 
ska egentligen läsa ut min bok på engelska idag för imorgon är det gruppredovisning, fast om jag gissar rätt så lär det inte bli något sådant om folk inte vill sitta och VA? VA!? VAAAA`a hela tiden..


bild från helgen, denna bilden sätter sig nog emot många odds! men fan så bra det kan bli :)
kul att blixten gör mig till ett spöke! fast iofs är det så jag känner mig, likblek och sjuk och JÄVLIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0