vet inte vad det var för fel på mig inatt,

  men det bara kröp i benen och så brukar det bli om jag inte kunnat träna och tränat dagen innan..kanske det är slaggprodukterna som glider omkring i benen och kittlar mig. fyfan
vid 5 imorse fick jag gå upp och göra tåböjj, springa runt lite och hoppa som en jävla idiot :p
då hade jag inte sovit en sekund!

när pappas klocka ringde imorse så gav jag upp ganska stort..... men somnade ngn timme imorse tillslut och nu har jag legat ute och käkat "frukost" lasagne och jordgubbar :) somnade nästan på madrassen på gräset.

Men nu drar jag med vicki till bergvik ska shoppa mig på gott humör idag: ) har ju inte direkt somnat på fel sida, somnade inte på någon sida så.,


 la frustratione


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0