sundstalägret dag 3


Ja ni, idag har vi haft full rulle som vanligt..
började dagen med mattlekar inomhus och lite killerboll, sen gick vi ut och körde sandslottstävling mot ett annat lag, och jisses alltså när det är tävling så är det vinnarskalle hos oss, alla låg ner i sanden och det flög sand överallt hahah, så jävla roligt att se på. 



Sen tog vi lunch och gick in i badhuset efteråt där dom fick leka i 1½h typ.. gaaaanska varmt där inne.


Och efter badet var det dags för saft&bullar igen och en tipspromenad om oss ledare som avslutning =) härligt att vädret är så jäkla bra när vi är ute!! gött gött..












































Nu har jag precis gjort en marinad som jag lagt fläskfilén i, ska ta med mig en cider ut och sätta mig i solen.. hade egentligen grillkväll med arbetslaget idag men jag tar mig inte dit och så ska vi ju käka grillat här hemma så får passa på den. tyvärr

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0