tar till saxen!!

Nu har vi sprungit på stan: )
jag köpte en tröj/jacka och en sminkborste på mus. tur att vi hade 20% rabatt på den så då blev det lite billigare;D

Sen drog vi till vero och käkade sallad med färska räkor! Mums och blåbärspaj till efterrätt


 
haha sen så testade ju sofie en GAAAANSKA söt "sparkdräkt" såg ut som en liten teletubbies :D

=


skulle även köpa ett par klackskor på scorette men vad händer då ..jo dragkedjan går sönder när dom sitter på foten HAHA så där står vi 4 tjejer och drar och kämpar..tillslut fick butiksbiträdet dra fram saxen och klippa upp dom! då skärde det i hjärtat, klippa i skor!!! men det går att laga dom, byta dragkedjan osv så jag får dom i veckan förhoppningsvis :D haha jävla OFLYT!!

Nu ska jag på match, blev inringd =) 3 matcher på 4 dagar är ju götttttttttt.. ajaj min kropp; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0