mycket väl godkänd


ganska varm och klöetig. Har kokosolja all over.. fan "sveriges" sol är inte lika bra!  Man får jobba längre

Men klagar inte på att ligga ute i solen och gotta mig med en glass, har jobbat på mitt argumenterande tal också som vi har IMORGON började liksom idag ja.jisses hatar ju skolan för tillfället men det ger utdelning.
Fick reda på att jag fick MVG på min filmanalys American History X och MVG på min stilanalys som ger mig ett slutbetyg på MVG i fackteckning&design!  stolt över mitt slit

Nu ni jävlar blir det husmanskost i högsta grad! Potatis,kassler och grönsakstuvning sätter jag igång med.... MUMS

fotbollsträning i solen efter det (Y)


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din blogg!! läser den varje dag :)

2010-06-01 @ 19:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0