MÅNGA TÅRAR MYCKET GLÄDJE! student dagar


mackan har varit yxhuggare och dragit ner 3 stora björkar som han tänkte slänga upp på kärran.. haha smart ;) men det blev bra tillslut!

somliga spelade boll istället ^^

efter att ha hjälpt till med studentmottagningen hembygdsgården så drog vi ut och spelade nattvolleyboll.. haha det var lite svårt!! :D

anna som jag sminkade till balen:)

Studentdagen:

bröderna andersson

haha oskar funderar;) stötte på guldparet

väntar på markus!

ballongerna släpps och studenterna rusar ut

wiee äntligen vuxen!!:D


syskonen!

bäst

anderssons

hittade även kjäll som njöt! oskar hängde på och tog vara på glidar platsen;)

bra fantasi grabbar, vill ni ligga? vissla! haha
frisörerna:)

ute och glider i stan.. gick inte fort inte.

grabbarna kom in till molkom äntligen! :D

talhållning.. här forsade tårarna

skål

hah förvånad


gos :)

puss

paketöppning

SNYGGGING!


söta:D

babes paret

kolla biceps;)

förfest

på nöjjes var det GANSKA mycket folk.. men lite dans fick man allt plats med;) en väldigt bra dag!! kväll..

Om någon funderar på varför jag lägger upp så förbaskat mycket bilder så är det för att bilder är roligast att titta på säger mycket och så är det inte bara för mina läsares skull utan jag själv vill ha ett litet internet album.


Kommentarer
Postat av: lina

duktig du är som lägger ut så mycket bilder:) så kul att kolla på!! och va härliga alla va. älskar dig snutt:)

2010-06-11 @ 16:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0