göbbgrini

ÅH jisses, märks att jag inte sovit något inatt. har varit tantsur och träningen gick inte bra fick fan ont över hela kroppen
, trillade stuntals gånger och hade allmän otur
   fick ett skott i ansiktet, nickade in i motståndare så tänderna slog ihop, blev tacklad då tog jag emot mig med armen så skuldran knakade till, känns som fetaste träningsvärken i den muskeln nu. halkade även när jag sköt, och råkade sparka till mig själv på knölen som jag är öm i sen förra matchen så ja...... ONT ont ont ONT!
eller arg kanske det borde stå


bästa vän<3 får mig glad alltid :)

När jag känner mig arg osv drar jag alltid på hög volym med musik så jag slängde mig i sängen med headset i och musik på högsta volym och glodde VM-matchen 
  
så nu är jag fitt for fight och har gjort mig mat bacon-makaroner och äggsmörgås med OOOOboy ;)

ska duscha sen ska jag nog krypa ner i sängen försöka somna i rimlig tid


Kommentarer
Postat av: Sanna

jösses =/ vad tränar du för något ?

2010-06-16 @ 00:10:02
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0